کاربران
خبرنامه
Instagram

 

 


پرونده «تعطیلات رویایی» به کمیسیون عالی گردشگری رفت

 


تاریخ ثبت: 1393/06/02

 

گروه گردشگری:  

پرونده تعطیلی آژانس «تعطیلات رویایی» در پی اعتراض مدیریت این آژانس به معاونت گردشگری ارجاع داده‌شده تا ظرف 2 ماه آینده در کمیسیون عالی گردشگری مورد بررسی قرار گیرد. به گزارش «خبرگزاری میراث فرهنگی» مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران در نخستین گام، از حکم تعلیق این آژانس براساس گزارش شورای معاونان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، کمیته فنی خبر داد که درنهایت قرار شد قبل از لغو مجوز فعالیت به مسوولان آژانس «تعطیلات رویایی» 15 روز مهلت داده شود تا رضایت همه‌ مسافرانی را که توسط این آژانس به جام جهانی اعزام شده‌بودند جلب کند. البته این مدت با سر رسیدن 15 روز مجدد تمدید و به 10 روز دیگر افزایش یافت، چنان‌که درنهایت آژانس «تعطیلات رویایی» 25 روز فرصت داشت تا رضایت مسافرانش را جلب کند؛ اما پس از پایان مهلت تعیین شده بالاخره اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران از باطل شدن پروانه فعالیت آژانس «تعطیلات رویایی» خبر داد، چراکه در مهلتی که به این آژانس داده شده بود نتوانست رضایت شاکیان را جلب کند.
آژانس «تعطیلات رویایی» از فرصت 20 روزه خود برای ارائه تقاضای بررسی مجدد پرونده تعلیقش به معاونت گردشگری کشور استفاده کرد. چنان‌که مدیرکل نظارت و ارزیابی گردشگری با اعلام این خبر گفت: این دفتر خدمات مسافرتی اعتراض خود را به معاونت گردشگری ارسال کرده‌است. در این راستا در یکی از جلسات کمیسیون عالی که به ریاست بنده برگزار خواهد شد پرونده «تعطیلات رویایی» مورد بررسی قرار خواهد گرفت و نظر قطعی خود را پس از این جلسه اعلام خواهیم کرد.
به گفته عبدالناصر میرچی، حداکثر تا 2 ماه آینده این جلسه برگزار خواهد شد و به غیر از شاکیان آژانس تعطیلات رویایی، مدیریت این دفتر خدمات مسافرتی و کارشناسان امر نیز در این جلسه حضور خواهند داشت. میرچی با تاکید بر آنکه حکم اداره کل تهران معتبر است یادآور شد: طبق حکمی که ازسوی مدیرکل استان صادر شده است آژانس تعطیلات رویایی تعطیل شده‌ و هر فعالیتی که در زمان تعطیلی انجام دهد تا فرجام‌خواهی، غیرقانونی و غیرمجاز خواهد بود. مدیرکل نظارت و ارزیابی گردشگری با تاکید برآنکه قطعا استان تهران بر عملکرد این آژانس نظارت خواهد داشت، گفت: قرار نیست اعتراضات انجام شده طبق مرجع قبلی بررسی شود، بلکه در این کمیسیون عالی تمام موارد از اول مورد بررسی قرار خواهد گرفت و طرفین مطالب خود را عنوان خواهند کرد پس از درج صحبت طرفین، تمام مطالب مورد بررسی قرار می‌گیرد و حکم نهایی اعلام می‌شود. او درخصوص تکلیف شاکیان تا مشخص شدن وضعیت پرونده آژانس تعطیلات رویایی در کمیسیون عالی گفت: اداره کل استان تهران به‌عنوان استانی که اختیار دارد و آژانس زیر نظر این استان است مکاتبات لازم را انجام داده است.

 

 


منبع خبر: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۲۷۸            تعداد بازدید: تعداد مطالعه: 970


 

دیدگاه کاربران

 




پرطرفدارترین‌ها

  • یزد
  • اصفهان
  • شیراز
  • خبرنامه الکترونیک

    Copyright ©2015 Iran Touring Co. All Rights Reserved | استفاده از مطالب ایران تورینگ با ذکر منبع بلامانع است. | کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان مردم نهاد ایران تورینگ می‌باشد. Developed by Diba Group | Powerd by DCMS 3.2