کاربران
خبرنامه
Instagram

 

 


تور آشناسازی سرمایه‌گذاران آلمان چین و سوئیس در ایران

 


تاریخ ثبت: 1393/10/10

 

گزارش «ایسنا»، مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری با اعلام این خبر گفت:  

تور آشناسازی برای رسانه‌های تخصصی، سرمایه‌گذاران، تورگردانان و هتلداران سه کشور آلمان، چین و سوئیس برگزار می‌شود.  به گزارش «ایسنا»، مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری با اعلام این خبر گفت: این تور آشناسازی با تمرکز بر جذابیت‌های کویری ایران در جریان برپایی نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، اواخر بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

محمدکاظم خلدی‌نسبت ادامه داد: این تور آشناسازی برای تورگردانان آلمانی حدود سه ماه پیش برگزار شده بود که انتشار اخبار آن در رسانه‌های آلمان بازتاب خوبی داشت، برای همین به استمرار آن تصمیم گرفتیم و دومین تور را در جریان نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران که از 23 تا 26 بهمن‌ماه برگزار می‌شود، با حضور اصحاب رسانه‌های تخصصی گردشگری، تور اپراتورها، سرمایه‌گذاران و هتلداران آلمان و دو کشور چین و سوئیس برپا خواهیم کرد. او درباره علت انتخاب این سه کشور توضیح داد: آلمان و چین جزو بازارهای هدف ایران محسوب می‌شوند که ظرفیت قابل‌توجهی در تعاملات گردشگری دارند. کشور سوئیس نیز از نظر گردشگرفرستی، ظرفیت خوبی دارد، ضمن آنکه با کشورهای ایتالیا، آلمان، اتریش و فرانسه هم‌مرز است و ارتباط خوبی با سایر کشورهای اروپایی دارد و قطعا حضور فعالان گردشگری و اصحاب رسانه‌های این کشور در ایران در سایر کشورهای اروپایی بازتاب خواهد داشت و توجه گردشگران آنها را به ایران جلب می‌کند. خلدی‌نسبت با بیان اینکه تمرکز اصلی در این تور آشناسازی با جاذبه‌های کویری ایران است، افزود: براساس سیاست‌های تبلیغاتی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برنامه‌ریزی کردیم ظرفیت‌ها و مقاصد جدیدی را در گردشگری معرفی کنیم تا تمرکز گردشگران فقط روی چند شهر محدود نشود. وی ادامه داد: بیشتر گردشگرانی که برای نخستین‌بار تصمیم می‌گیرند به ایران سفر کنند درخواست دارند اصفهان، شیراز و یزد را حتما ببینند، ما در تبلیغات و اجرای تورها قطعا به این خواسته توجه می‌کنیم؛ اما در مراحل بعد جاذبه‌های کویری را معرفی می‌کنیم تا مقاصد گردشگری ایران متنوع شود.

 

 

 


منبع خبر: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۳۸۲            تعداد بازدید: تعداد مطالعه: 1265


 

دیدگاه کاربران

 




پرطرفدارترین‌ها

  • یزد
  • اصفهان
  • شیراز
  • خبرنامه الکترونیک

    Copyright ©2015 Iran Touring Co. All Rights Reserved | استفاده از مطالب ایران تورینگ با ذکر منبع بلامانع است. | کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان مردم نهاد ایران تورینگ می‌باشد. Developed by Diba Group | Powerd by DCMS 3.2