کاربران
خبرنامه
Instagram



 

آبگرم کوته کومه

امتیاز دهید

شهر آستارا  
 
 
 
 

آبگرم کوته کومه

 

 

 

کوته کومه نام روستایی است در ۹ کیلومتری لوندویل که از طریق یک جاده آسفالته با لوندویل مرتبط ِ و در دل خود آب گرم کوته کومه را دارد که همه ساله تعداد زیادی مسافر بومی و غیربومی به آن مراجعه و جهت مداوای بیماری‌های مختلف مانند بیماری‌های مفاصل و رماتیسم و همچنین بیماری‌های پوستی از آن استفاده می‌کنند.
به منظور رفاه حال مسافران امکانات اقامتی محدودی به شکل خانه‌های روستایی یا سایر امکانات برای گردشگران در نظر گرفته شده است و مسافرانی که قصد اقامت داشته باشند می‌توانند با استفاده از این امکان، تجربه شب‌ خوابی در فضای جنگلی و استفاده از هوای کوهستان و طبیعت را برای خود ثبت کنند و با توجه به این‌که این اقامتگاه‌ها حالت روستایی دارند، قیمت آنها نیز خیلی گران نیست و رستوران‌های بومی نیز در همه فصول آماده سرویس‌دهی به مسافران هستند.
روستای کوته کومه و آب‌گرم آن باتوجه به نزدیکی آن به لوندویل و همچنین امکانات آن مانند راه آسفالته و اماکن اقامتی، یکی از چشم‌اندازهای مهم گردشگری این منطقه و محلی مناسب برای پذیرایی خانواده‌ها محسوب می‌شوند.

مشاهده آب و هوای فعلی جاذبه ها و دیدنی های گیلان 

 

اطلاعات مفید :

 

  تابستان خنک, زمستان سرد, 
  بهار, تابستان, 
  مهمانسرا, اماکن اسکان عمومی, 
  طبیعت درمانی, چشمه های آب گرم و آب معدنی, رودخانه, 

  

 

برای یافتن مسیر مناسب و فاصله تا آبگرم کوته کومه مبداء خود را وارد کنید:

 
 

تجربیات و خاطرات خود را از آبگرم کوته کومه با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاه کاربران

 

تهیه بلیط برای سفر به جاذبه ها و دیدنی های گیلان 

 

                               
                                                                           
 

 

 



پرطرفدارترین‌ها

  • یزد
  • اصفهان
  • شیراز
  • خبرنامه الکترونیک

    Copyright ©2015 Iran Touring Co. All Rights Reserved | استفاده از مطالب ایران تورینگ با ذکر منبع بلامانع است. | کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان مردم نهاد ایران تورینگ می‌باشد. Developed by Diba Group | Powerd by DCMS 3.2