کاربران
خبرنامه
Instagram



 

پارک دلفین‌ها

امتیاز دهید

شهر کیش  
 
 
 
 

پارک دلفین‌ها

 

 

 

پارک دلفین یا دلفیناریُم واقع در جزیرهٔ کیش اولین و تنها پارک دلفین در ایران است. این پارک با سرمایه‌گذاری حسین ثابت، صاحب هتل بزرگ داریوش کیش، ساخته شده‌است.

پارک دلفین‌ها حدود 10 سال پیش در جزیره زیبای کیش، شروع بکار کرد. این مجموعه‌ی تفریحی و توریستی با مساحت 100 هکتار در جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده است و شامل فضای سبز با انواع مختلف گونه‌های گیاهی، باغ پرندگان، استخر دلفین‌ها، آمفی تئاتر، سفره‌خانه سنتی و ... می‌باشد.

پارک دلفین‌های جزیره کیش با توسعه روز افزون، امروزه یکی از بزرگترین جاذبه‌های گردشگری کیش است. در دلفیناریوم این مجموعه گونه‌های مختلفی از پستانداران دریایی مثل دلفین، شیر دریایی، گراز دریایی، گربه دریایی، پنگوئن و ... نگهداری می‌شود . بازدیدکنندگان می توانند ار حرکات جالب و هنر نمایی این حیوانات که توسط مربیان مجرب آموزش دیده‌اند، لذت ببرند.

در باغ پرندگان این مجموعه بیش از 50 گونه از پرندگان مختلف مانند پلیکان، شترمرغ، طوطی ماکائو، طاووس، انواع لک لک، توکان، توراکو، قو و انواع دیگری از موجودات آبی مثل کروکودیل که از نقاط مختلف جهان گردآوری شده است نگهداری می‌شود و محیط مناسب ایجاد شده موجب تولید مثل و زندگی طبیعی این موجودات گردیده است.

این مجموعه دارای سرویس حمل و نقل ( اتوبوس های قطاری ) می‌باشد که بازدیدکنندگان را به بخش‌های مختلف این مجموعه هدایت می‌کنند. همچنین فضای سبز پارک دلفین‌های جزیره کیش دارای یکصد گونه مختلف گیاهی و درختان مختلف مانند درخت لور، اکالیپتوس، بیش از 25 گونه کاکتوس و ... است.

وب سایت: http://kdp.ir

مشاهده آب و هوای فعلی جاذبه ها و دیدنی های هرمزگان 

 

اطلاعات مفید :

 

  تابستان گرم و شرجی, زمستان نسبتا گرم, 
  نیمه اول بهار, زمستان, 
  هتل, مهمانسرا, هتل آپارتمان, ویلا, اماکن اسکان عمومی, 
  جاذبه فرهنگی, جاذبه تفریحی, جاذبه طبیعی, پارک, 

  

 

برای یافتن مسیر مناسب و فاصله تا پارک دلفین‌ها مبداء خود را وارد کنید:

 
 

تجربیات و خاطرات خود را از پارک دلفین‌ها با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاه کاربران

 

تهیه بلیط برای سفر به جاذبه ها و دیدنی های هرمزگان 

 

                               
                                                                           
 

 

 



پرطرفدارترین‌ها

  • یزد
  • اصفهان
  • شیراز
  • خبرنامه الکترونیک

    Copyright ©2015 Iran Touring Co. All Rights Reserved | استفاده از مطالب ایران تورینگ با ذکر منبع بلامانع است. | کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان مردم نهاد ایران تورینگ می‌باشد. Developed by Diba Group | Powerd by DCMS 3.2